De missie van onze copywriter voor Rob the Gourmets’ market

26 juli 2017IBIS communicationscontentcreatie, contentmanagement, copywriting, e-communicatie, vertaling
robchefs-2

Een echte fijnproever met een neus voor delicatessen en verlekkerd op prachtige culinaire ontdekkingen … Met het water in de mond legde onze Franstalige copywriter zich toe op de gastronomische missie die de gerenommeerde supermarkt Rob, het Brussels walhalla van de smaak, kwaliteit en gastronomie, toevertrouwde aan IBIS communications.

Rob The Gourmet's market

Rob, het Brussels walhalla van de smaak, kwaliteit en gastronomie

De missie? Smaakvol tekstmateriaal voorzien voor de gloednieuwe e-commerce! Onze vertalers kwamen ook in actie om dit alles van een voortreffelijk Nederlands equivalent te voorzien. Onze klant kreeg een viergangenmenu voorgeschoteld, doorspekt met grammaticale verfijning, lexicale rijkdom en precisie, vergezeld van een keurige service.

Hapjes
(Copywriting: de leveranciers van Rob op een aantrekkelijke manier voorgesteld)

Een degustatie van lekkernijen rechtstreeks van de producent

Voorgerecht
(Copywriting: de producten voor de e-shop op een bedje van originaliteit en nauwkeurigheid)

Plancha van verschillende delicatessen

Hoofdgerecht
(Proofreading en editing: herwerken van de webteksten (afdelingen, diensten …) tot een geharmoniseerd geheel)

Het lekkerste stuk vlees van de slager, de keuze van de groenteboer en de suggestie van de kaasmeester
Selectie van aangepaste wijnen

Dessert
(Vertaling: bereid door ons Nederlandstalig team)

Keuze aan zoetigheden op Vlaamse wijze

Wil je je merk een boost geven? Focus op je corebusiness en laat het redactionele aspect en de look & feel aan ons over.