
AANPAK en ROI
een mooi resultaat
Wat is dat eigenlijk, een mooi resultaat? IBIS communications meet dat volgens drie sleutelwaarden. Eerst en vooral leveren we hoogkwalitatieve content. Je succes hangt nu eenmaal af van een kwaliteitsvol plan én kwaliteitsvolle content. Maar ook de efficiënte communicatie naar jouw doelpubliek en de geoptimaliseerde manier van samenwerking met jou als klant maken ons inziens hét verschil.
ROA
return on attention
ROE
return on effort
ROC
return on content
De 4 P’s van onze aanpak: bewezen succes
Resultaat, maar dan mét kwaliteit. Een plan, maar dan met een slimme aanpak. Dat is doelgerichte contentmarketing. Of, zoals we het zelf samenvatten in onze vier P’s: plannen, produceren, promoten en perfectioneren.
1
Plannen

2
Produceren

3
Promoten

4
Perfectioneren


Plannen
Bij de planningsfase horen we graag welke doelen je nastreeft en wanneer je je project en je samenwerking met ons als partner zelf succesvol beschouwt. We stippelen, samen met jou, een doordachte communicatiestrategie en een tactisch contentmarketingplan uit.
Produceren
We doen. We creëren. We produceren. Kwalitatieve content, volgens het afgesproken plan. Een uniforme communicatie, in woord en beeld, bedacht door onze creatieve copywriters, designers, redacteurs en vertalers.
Promoten
We laten jouw content leven! Je doelpubliek zal het geweten hebben. We benutten elk noodzakelijk communicatiekanaal om je communicatie te promoten. We gebruiken eigen publicatiesoftware of werken gewoon met jouw communicatietools.
Perfectioneren
We meten. We toetsen de resultaten aan je doelstellingen en tweaken onze aanpak verder. Perfectioneren, dus. De band tussen jou en je klant en je merk en jouw publiek verder verstevigen. Contentmarketing op zijn sterkst.


