Bart Schepers12 minutenDe aantrekkingskracht van gerichte onlinecontentTrek de aandacht van je doelgroep met contentmarketing, een discipline waarbij je je merkverhaal uitdraagt aan de hand van sterke content.
Ruben Peeters3 minutenCopywriter’s block. Hoezo?Iedereen die schrijft, krijgt ermee te maken: soms loopt de motor vast. Geen inspiratie. Het vat is af. Writer's block. Angst voor het...
wannesrombaut3 minutenA/B-testing: sleutelen aan je communicatie A/B-testing is een techniek waarmee je gericht data verzamelt om vervolgens aan een specifiek aspect van je communicatie te sleutelen.
Ruben Peeters3 minutenSpreken Vlamingen en Nederlanders een andere taal?Soms verschillen Nederlanders en Vlamingen zodanig dat je daar beter rekening mee kunt houden als je teksten schrijft of vertaalt.
Mathias Noyez6 minutenZoekwoordonderzoekZoekwoordonderzoek is de basis voor een goede SEO-strategie, maar zoekmachines zijn steeds in verandering. Waar moet je beginnen?
wannesrombaut5 minutenHippe marketingtermen, makkelijk uitgelegdMarketeers en hippe termen zijn onafscheidelijk. Die vaktermen hebben ook een functie. We geven een overzicht van een aantal begrippen.
Ruben Peeters3 minutenLeestekens: bron van frustratie? We helpen 5 misvattingen over leestekens de wereld uit.Wist je dat leestekens heel makkelijk zijn? Dat bewijzen we in deze blog. We maken komaf met 5 misvattingen over leestekens.
IBIS4 minutenDe fygitale vinger op de k(n)opDe term ‘fygitaal’ verwijst naar ervaringen waarbij digitale communicatiemiddelen en fysieke handelingen met elkaar worden vermengd.
Ruben Peeters2 minutenTips voor een snelle briefing!Een project staat of valt met een goede briefing. Geen tijd voor een uitvoerige briefing? Enkele elementen die niet mogen ontbreken ...